Η εταιρεία

ΙΣΤΟΡΙΚΟ

Εργαζόμενοι μαζί με επαγγελματίες για πάνω από 100 χρόνια
Το 1903 έγινε η παρουσίαση του πρώτου επαγγελματικού αυτοκινήτου Fiat: το 24 Horse Power. Από τότε η ιστορία μας έχει συνεχιστεί αδιάκοπα για περισσότερο από ένα αιώνα, παρέχοντας μία ολοένα και αυξανόμενη γκάμα με ποικιλία μοντέλων, που έχει δημιουργηθεί για να ικανοποιεί τις ανάγκες κάθε εποχής.
Ας παρακολουθήσουμε αυτό το ταξίδι, από δεκαετία σε δεκαετία, για να ανακαλύψουμε πώς δημιουργήθηκε η μάρκα μας και πώς μεγάλωσε, μέσα από την εξέλιξη και την αυξανόμενη δημοτικότητα των επαγγελματικών αυτοκινήτων της.

1901 - 1910

1901: Η μόλις τότε δημιουργημένη Fabbrica Italiana Automobili Torino παρουσιάστηκε με δύο λεωφορεία και ένα επαναστατικό πυροσβεστικό τρέιλερ στην έκθεση στο Μιλάνο. Αυτό έστρωσε τον δρόμο για την παρουσίαση του πρώτου πραγματικού φορτηγού Fiat, του 24HP.

1903: Η παραγωγή ελαφριών επαγγελματικών αυτοκινήτων ξεκίνησε με το 24 Horse Power, το οποίο πήρε την ονομασία του από την ισχύ του κινητήρα του, η οποία μετριόταν σε ατμόιππους εκείνη την εποχή. Μικρό σε μέγεθος – περίπου το ίδιο μέγεθος όπως τα σύγχρονα αυτοκίνητα - το 24HP παρείχε τις ίδιες χρήσεις και με την ίδια ικανότητα μεταφοράς όπως ένα πραγματικό φορτηγό, με μία ράμπα φόρτωσης κατασκευασμένη από φουρνιστό ξύλο το οποίο μπορούσε να μεταφέρει έως και 4.000 kg αγαθών.
Δεδομένης της επαναστατικής φύσης του 24 HP, ήταν αναγκαίο να κατασκευαστούν τρία πειραματικά πρωτότυπα. Έγιναν διάφοροι έλεγχοι και το 24 HP τους πέρασε όλους με μεγάλη επιτυχία. Ακόμα και οι Ένοπλες Δυνάμεις εκδήλωσαν ενδιαφέρον για το καινούργιο αυτοκίνητο.

1906: Το 24HP κατασκευάστηκε σε περιορισμένο αριθμό, αλλά ο διάδοχός του, το 18-24HP "αυτοκινούμενο μεταφορικό μέσο", γνώρισε μεγάλη επιτυχία και παρήχθη σε μεγάλα νούμερα.

1911 - 1920

1911–1915: Ξεκίνησε η παραγωγή των 'πραγματικών επαγγελματικών αυτοκινήτων'.
Η ώθηση για παραγωγή ήρθε πρώτα από όλα από τις ανάγκες του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οι εξαγωγές έπαιξαν σημαντικό ρόλο στη δημιουργία τζίρου της εταιρείας που είχε την έδρα της στο Τορίνο. Οι Ένοπλες Δυνάμεις έγιναν ο καλύτερος πελάτης της Fiat, και η Fiat σύντομα άρχισε να εφοδιάζει με ελαφριά επαγγελματικά αυτοκίνητα τα Υπουργία Πολέμου της Γαλλίας, της Ρωσίας, της Ελλάδας και της Μεγάλης Βρετανίας.

1911: Παρουσιάστηκε το 1F (το F από την λέξη 'furgone', δηλαδή φορτηγό), το πρώτο αυτοκίνητο με ένα σωστό αμάξωμα φορτηγού. Με κυβισμό 1.846 cc και ικανότητα μεταφοράς 500 kg, αυτό το ευκίνητο αυτοκίνητο, που βασίστηκε στο πλαίσιο του αυτοκινήτου TIPO 1, ήταν ιδανικό για υπηρεσίες εξυπηρέτησης μικρού εύρους. Για αυτό το λόγο, αρκετά αγοράστηκαν από το Βρετανικό ταχυδρομείο.

Την ίδια χρονιά έγινε επίσης η εμφάνιση του πιο ανθεκτικού 2F. Προερχόμενο από το TIPO 2 του 1910, είχε κυβισμό 2.813 cc, μία ισχύ εξόδου περίπου 20 HP και μία ικανότητα μεταφοράς 1.000 kg. Η έκδοση του φορτηγού, με αμάξωμα καλυμμένο με μουσαμά, περεχόταν για χρήση ως στρατιωτικό φορτηγό, και χρησιμοποιήθηκε ευρέως για τη μεταφορά ανδρών και υλικού. Σε αυτή τη διαμόρφωση εφοδίασε επίσης το Βασιλικό Βρετανικό Ναυτικό.

1921 - 1930

1922: Μετά την οικονομική κρίση του 1921, διάφορα στοιχεία άρχισαν να δείχνουν μία ανάκαμψη. Αναθεωρήθηκε η νομοθεσία κυκλοφορίας (καταργήθηκε η φορολογία και οι πινακίδες κυκλοφορίας ήταν σύμφωνα με το διαμέρισμα) και το Μάρτιο του 1923, ξεκίνησαν οι εργασίες της κύριας οδικής αρτηρίας μεταξύ του Μιλάνου και των Λιμνών, του πρώτου δρόμου με ειδική λωρίδα κυκλοφορίας για επαγγελματικά αυτοκίνητα.

1925: Όταν άρχισαν να φαίνονται οι επερχόμενες αλλαγές, η Fiat αποφάσισε να επενδύσει περισσότερο στην παραγωγή επαγγελματικών αυτοκινήτων, επεκτείνοντας την γκάμα της και διαφοροποιώντας την προσφορά της σε σχέση με το ωφέλιμο φορτίο, το μέγεθος και τον κυβισμό του κινητήρα. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, άρχισε να αποκτά δική του υπόσταση ο όρος 'ελαφρύ επαγγελματικό αυτοκίνητο'.

Παρήχθησαν διάφορα ελαφριά φορτηγά συμπεριλαμβανομένου του 502F, του 503F, του 505F, του 507F και του 509F για να ικανοποιήσουν μία αυξανόμενη ζήτηση για αυτοκίνητα που να ικανοποιούν συγκεκριμένες προϋποθέσεις εργασίας και μεταφοράς (συμπεριλαμβανομένων των αυτοκινήτων για ειδικούς σκοπούς όπως ασθενοφόρα, πυροσβεστικά οχήματα, αυτοκίνητα ταχυδρομείου, κλπ.).

1928: Η Fiat εργάστηκε σκληρά για να επιταχύνει την αύξηση της μετακίνησης στο δρόμο, υποστηρίζοντας το σχεδιασμό της διαδρομής μεταξύ Τορίνο και Μιλάνο, της κύριας οδικής αρτηρίας που ένωνε δύο από τα πιο σημαντικά κέντρα παραγωγής της Ιταλίας. Επίσης δημιουργήθηκε η SAVA (Società Anonima Vendita Autoveicoli) για να βοηθήσει σημαντικά στην αγορά αυτοκινήτων με δόσεις, και να προωθήσει τις πωλήσεις.

1931 - 1940

Η Fiat συνεργάστηκε με άλλες μάρκες που είχαν έδρα το Τορίνο και ειδικευόντουσαν στην παραγωγή αυτοκινήτων για να βελτιστοποιήσει τα κόστη και να στρώσει το δρόμο για ένα πολλά υποσχόμενο μέλλον.

1932: Εμφανίστηκε το Balilla Van χρησιμοποιώντας ως βάση το μικρό φορτηγό 508. Ελαφρύ, ευκίνητο και εύκολο στην οδήγηση, "ο πυγμαίος" – όπως ονομάστηκε χαϊδευτικά το καινούργιο αυτοκίνητο – αντιπροσώπευε την επαγγελματική έκδοση του διάσημου αυτοκινήτου Balilla. Χαρακτηριζόταν από άνεση, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, τελική ταχύτητα 75 km/h και ικανότητα μεταφοράς μεταξύ 320 και 380 kg. Ήταν μία πολύ μεγάλη επιτυχία: σε 5 χρόνια, παρήχθησαν 113.000 Balillas – που συμπεριελάμβαναν πολλές εκδόσεις φορτηγών!

Άλλο ένα αυτοκίνητο που σηματοδότησε αυτή την περίοδο της ιστορίας ήταν το πρώτο φορτηγό Fiat με πετρελαιοκινητήρα, σχεδιασμένο ειδικά για μεταφορά εμπορευμάτων. Αυτό ήταν το 621, με ικανότητα φόρτωσης 2.250 kg, κλειστή καμπίνα με δύο πόρτες, παράθυρα που κατέβαιναν, αναδιπλούμενο παρμπρίζ, επίπεδο φόρτωσης με αναδιπλούμενες πλευρές και ανοιγόμενη πίσω πόρτα, και την επιλογή τοποθέτησης μεταλλικών τόξων για τη στήριξη ενός αδιάβροχου μουσαμά οροφής.

1934: Προστέθηκε στην γκάμα ένας 4κύλινδρος πετρελαιοκινητήρας 55 HP, ως εναλλακτική λύση του βενζινοκινητήρα 45 HP. Και δεν ήταν μόνο αυτά. Η επιτυχημένη σειρά 621 διέθετε όχι μόνο βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες, αλλά ήταν επίσης διαθέσιμη σε έκδοση με ηλεκτρική οδήγηση με το πακέτο των μπαταριών κάτω από το χώρο των επιβατών.

1941 - 1960

Κατά τη διάρκεια του πρώτου μισού της δεκαετίας του 1940, η παραγωγή της Fiat μειώθηκε σημαντικά, όταν η εμπλοκή της Ιταλίας στον πόλεμο πήρε άσχημη τροπή, κυρίως ως αποτέλεσμα των βομβαρδισμών που ερήμωσαν την πόλη του Τορίνο, τα εργοστάσια της Fiat και πολυάριθμα μικρά εργοστάσια πυρομαχικών.
Η Fiat κατάλαβε ότι η οικονομική ανάπτυξη δε σχετίζεται μόνο με μεγάλες βιομηχανίες, αλλά επίσης με μικρές ανεξάρτητες επιχειρήσεις. Οι καταστηματάρχες αλλά και οι τεχνίτες χρειαζόντουσαν μεταφορικά μέσα που ήταν κατάλληλα για τις ανάγκες τους και τους επέτρεπαν την μεταφορά μικρών ποσοτήτων εμπορευμάτων, δειγμάτων ή εξοπλισμού. Αυτό το όραμα έγινε πραγματικότητα το 1947.

1947: Ωθούμενη από τις εξαιρετικές πωλήσεις που επετεύχθησαν από το αυτοκίνητο 1100, η Fiat αποφάσισε να παράγει μία γκάμα παράγωγων επαγγελματικών αυτοκινήτων.
Το Fiat 1100 ALR ήταν ένα από τα πρώτα επαγγελματικά μοντέλα που παρήχθησαν αμέσως μετά τον πόλεμο.
Η εξαίρετη και μοναδική ποιότητά του, έκανε το 1100 ALR πολύ σύντομα ένα από τα σύμβολα της Ιταλικής ανάκαμψης. Εφοδιασμένο με ένα αξιόπιστο κινητήρα, εξαιρετικά ανθεκτικό κιβώτιο ταχυτήτων και ισχυρό και ανθεκτικό αμάξωμα, το οποίο μπορούσε να προσαρ��οστεί σε ένα μεγάλο εύρος χρήσεων (γεωργία, βιομηχανία, μεταφορά επιβατών και αγαθών), το Fiat 1100 ALR θεωρείται ως ο προπομπός των επόμενων επαγγελματικών μοντέλων.

1961 - 1970

1967: Μετά από την επιτυχία του multipla 600, η Fiat ανανέωσε επίσης την γκάμα των επαγγελματικών αυτοκινήτων της, λανσάροντας το Fiat 238, ένα μεγάλο van βασισμένο στα μηχανικά μέρη του Primula (Autobianchi), με ένα κινητήρα 1.2 44HP που είχε τελική ταχύτητα 105 km/h.
Το Fiat 238 παρήχθη μεταξύ του 1967 και 1983, και ήταν διαθέσιμο σε διαφορετικές εκδόσεις από το λανσάρισμά του: van, φορτηγό, με καμπίνα, μεταφορά επιβατών και ασθενοφόρο. Αυτή η φιλοσοφία επηρέασε σημαντικά και έδωσε μορφή αργότερα στο Fiat 242 και το Fiat Ducato.

1971 - 1980

Στα μέσα της δεκαετίας του 70, η Fiat αναδιοργανώθηκε έτσι ώστε να εξειδικευτεί σε διάφορους τομείς. Η παραγωγή βιομηχανικών οχημάτων διαχωρίστηκε από εκείνη των αυτοκινήτων. Δημιουργήθηκε η IVECO το 1975 (μία σημαντική ημερομηνία στην ιστορία της οδικής μετακίνησης), και γεννήθηκε η μάρκα Fiat Ελαφριά Επαγγελματικά Αυτοκίνητα, φέρνοντας στην αγορά τα μοντέλα 242, 850T, 900T και το Fiorino 127 (που κατασκευάζεται στη Βραζιλία και είναι στην παραγωγή μέχρι και σήμερα).
Παραγόμενο μέχρι το 1987, το Fiat 242 κυριάρχησε στην αγορά την δεκαετία του 70. Στιβαρό και αξιόπιστο, με μικρή οριακή τιμή στο κατώφλι φόρτωσης και μία επίπεδη επιφάνεια φόρτωσης, πουλήθηκε επίσης σε ειδικές εκδόσεις, όπως δημόσιες συγκοινωνίες και γενικές μεταφορές, καθώς και στην επαναστατική και με τις καλύτερες πωλήσεις έκδοση για τον ελεύθερο χρόνο, τη μετατροπή σε αυτοκινούμενο.
Και στην Ιταλία αλλά και στην Ευρώπη, αυτές οι χρονιές παρουσίασαν μία αυξανόμενη απαίτηση για μικρά van για παραδόσεις μέσα στην πόλη και μεταξύ των πόλεων.
Η απάντηση της Fiat ήταν το 127 Fiorino, το πρώτο μικρό van που παρήχθη στην Ιταλία. Το Fiorino βασιζόταν στο 127, το αυτοκίνητο με τις καλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη, και διατήρησε την ποιότητα στα μηχανικά μέρη και τις ανέσεις που είχαν δημιουργηθεί ενώ είχε μία ικανότητα φόρτωσης 360 kg συν τον οδηγό. Μία σειρά από θετικά σημεία το ξεχώρισαν από τους ανταγωνιστές του: ένα σπόιλερ, χώρισμα στην καμπίνα (αφαιρούμενο σε κομμάτια), και πίσω πόρτες που μπορούσαν να ασφαλίσουν σε άνοιγμα 90°.
Μεταξύ των νέων προϊόντων που παρήχθησαν το1978 δεν μπορούμε να ξεχάσουμε να αναφέρουμε την έκδοση Panorama της γκάμας 238E, ένα 9θέσιο σχεδιασμένο για να απαντήσει στη νέα αγορά για τη μεταφορά πολλών ατόμων. Κατασκευασμένο για να μεταφέρει 9 άτομα στην εργασία ή στις διακοπές, και παρέχοντας σημαντική εξοικονόμηση στην κατανάλωση καυσίμου, έγινε γρήγορα το ιδανικό αυτοκίνητο για διάφορους τομείς, συμπεριλαμβανομένων των ξενοδοχείων, των εταιρειών ενοικίασης αυτοκινήτων, των οργανισμών και των αθλητικών ομάδων.

1981 - 1990

1981: Αυτή η χρονιά σηματοδοτήθηκε από την παρουσίαση ενός επαναστατικού φορτηγού, του Ducato x2/12. Εξελιγμένο από ένα σχεδιασμό του 1978, το καινούργιο μοντέλο στόχευε να παρέχει ένα ελαφρύ επαγγελματικό αυτοκίνητο το οποίο θα είχε μεγάλη επιτυχία σε όλη την Ευρώπη. Το Ducato x2/12 ακολουθήθηκε από το Ducato x2/30. Όχι μόνο επετεύχθη ο στόχος, αλλά τα αποτελέσματα ξεπέρασαν όλες τις προσδοκίες. Απόδειξη αυτού είναι το γεγονός ότι το μοντέλο παράγεται ακόμα για περισσότερα από 25 χρόνια μετά.
Το 1981 είδε επίσης την εξέλιξη του Fiorino pick-up, το οποίο ανταποκρίθηκε σε μία αυξανόμενη ανάγκη για μεγαλύτερο διαχωρισμό των επαγγελματικών αυτοκινήτων, από van σε pick-up.

1991 - 2000

Την δεκαετία του 90, τ�� Ducato ακολούθησαν και άλλα επιτυχημένα μοντέλα όπως τα: Scudo, Doblò και οι εκδόσεις van που προέρχονται από διάφορα μοντέλα αυτοκινήτων.

1995: Το Scudo λανσαρίστηκε για να παρέχει ένα καινούργιο επαγγελματικό αυτοκίνητο σε επαγγελματίες που αναζητούν ένα συμπαγές van, με καλή ικανότητα φόρτωσης και στιλ οδήγησης όπως ένα επιβατικό αυτοκίνητο.

2000: Το Doblò, που παράγεται στην Τουρκία, λανσαρίστηκε στην ιταλική αγορά το 2000 και σε άλλες διεθνείς αγορές το 2001. Αποδείχθηκε αμέσως αξιοσημείωτα επιτυχημένο.
Επίσης το 2000, εξελίχθηκε η έννοια του ανοιχτού ημιφορτηγού – πρωτοπαρουσιάστηκε από το Fiorino το 1981 – με το λανσάρισμα του Strada, την έκδοση pick-up της οικογένειας του Palio.

2001 - 2010

Η Fiat Professional συνεχίζει να αναπτύσσεται. Το Group ανανέωσε πλήρως την γκάμα των προϊόντων του, και επίσης λανσάρισε νέα μοντέλα.

2006: Το λανσάρισμα του Νέου Ducato. Ξεχωριστό, εμφάνιση state-of-the-art, εξαιρετική άνεση και επιδόσεις, βελτιωμένος εξοπλισμός τηλεματικής και ασφαλείας και χαμηλά κόστη συντήρησης έκαναν το Νέο Ducato να κερδίσει αμέτρητες διακρίσεις από το διεθνή τύπο ως το καλύτερο αυτοκίνητο για μετατροπές χρήσης κατά τον ελεύθερο χρόνο (αυτοκινούμενο).
Την ίδια χρονιά, το Doblò Cargo κέρδισε το αναγνωρισμένο βραβείο "Διεθνές Van της Χρονιάς 2006" λόγω του πρωτογενή σχεδιασμού του, των νέων εκδόσεων με μεγαλύτερο μεταξόνιο, του "εκρηκτικού" πετρελαιοκινητήρα MultiJet και εκείνου με φυσικό αέριο, και του αυξημένου όγκου και ικανότητας φόρτωσης.

2007: Λανσαρίστηκε το Νέο Scudo, που συνδυάζει τα χαρακτηριστικά ενός αυτοκινήτου (επίπεδα επιδόσεων, ευελιξία και άνεση), με εκείνα των τυπικών επαγγελματικών αυτοκινήτων (χώρος, ευκολία φόρτωσης και αξιοπιστία). Το Νέο Scudo πρόσθεσε μία πλήρη γκάμα αυτοκινήτων μεταφοράς προσωπικού στην εδραιωμένη δύναμη του προηγούμενου μοντέλου.

2008: Η χρονιά του Νέου Fiorino, που δημιουργήθηκε για να καλύψει τις τελευταίες ανάγκες των αστικών μεταφορών εμπορευμάτων, και είναι ειδικά κατάλληλο για επαγγελματίες που περνούν πολύ χρόνο πίσω από το τιμόνι, ή κάνουν παραδόσεις (π.χ. έμποροι, συντηρητές, υπηρεσίες εξυπηρέτησης και υπηρεσίες ταχείας παράδοσης). Μοναδικό, καινοτόμο, με πρωτότυπο και δυναμικό στιλ, ευρύχωρο, στιβαρό, εύκολο στο φόρτωμα, ευέλικτο στην κίνηση και με πολύ χαμηλό κόστος συντήρησης, το Νέο Fiorino κέρδισε το αναγνωρισμένο βραβείο "Διεθνές Van της Χρονιάς 2009" ως ένα ασφαλές και εύκολο στην οδήγηση αυτοκίνητο, ικανό να φτάσει εκεί που οι άλλοι δεν μπορούν'.

2010: Το Νέο Doblò Cargo ήταν το άστρο που έλαμπε. Έως και 4,6 m³ σε όγκο, έως 1 τόνο ωφέλιμο φορτίο έως 3,4 μέτρα στο χώρο φόρτωσης, κατανάλωση καυσίμου NEDC στα 4,8 λίτρα/100 km, αυτονομία 1.250 km και εκπομπές ρύπων CO2 μόλις 126 g/km με κινητήρα 90 HP 1.3 MultiJet II Euro 5. Είναι το μοναδικό μοντέλο στην κατηγορία του με ανάρτηση διπλών συνδέσμων. Αυτό το van που κατέρριψε όλα ρεκόρ κέρδισε το βραβείο Van της Χρονιάς 2011.
Το 2011 έφτασε επίσης το Fiorino μετά από βελτιώσεις τους κινητήρες του, στο ταμπλό, στη μορφοποίηση του εσωτερικού και στα χρωματικά σχήματα του αμαξώματος, καθώς και σε διάφορα τεχνικά στοιχεία του.
Το Νέο Doblò Cargo – διαθέσιμο πλέον και σε μία έκδοση με Φυσικό Αέριο – ονομάστηκε το Ευρωπαϊκό Van της Χρονιάς 2011.

2011 - Έως και σήμερα

2011: Και πάλι η χρονιά του Ducato, με την εμφάνιση του τελευταίου μοντέλου. Το Ducato έχει γίνει πλέον ένα best seller για τριάντα χρόνια, που εκτείνονται σε 5 γενιές και αμέτρητες ιστορίες επιτυχίας. Πάνω από 2,2 εκατομμύρια αυτοκίνητα έχουν πουληθεί παγκοσμίως από το 1981.
Το Νέο Ducato συνεχίζει να ξεχωρίζει για τον πρωτογενή σχεδιασμό του, και διαθέτει μία πλήρη γκάμα νέων κινητήρων, συμπεριλαμβανομένων 4 νέων Euro 5, με άμεσο ψεκασμό πετρελαίου και υπερτροφοδοτούμενους, MultiJet κινητήρες από 115 έως 177 HP, που συνδυάζονται με κιβώτια ταχυτήτων 5 ή 6 σχέσεων. Οι τελευταίοι κινητήρες παρέχουν κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO3 που σπάνε όλα τα ρεκόρ (από 6,4 l/100km και 169 g/km ανεξάρτητα από τη χρήση και τη διαμόρφωση).
Doblò Cargo, το αυτοκίνητο που σπάει τα ρεκόρ και συνεχίζει να καταπλήσσει, είναι πλέον διαθέσιμο στην έκδοση Work-Up, ένα αξιόπιστο, ανθεκτικό εργάτη με μία ασυναγώνιστη σχέση μεγέθους/ωφέλιμου φορτίου. Η δύναμή του βρίσκεται στην πλατφόρμα φόρτωσης από κόντρα πλακέ: μήκος 2,3 m, πλάτος 1,82 m και επιφάνεια 4 τετραγωνικά μέτρα, ικανή νε μεταφέρει έως και 3 παλέτες Euro ή 33 καφάσια με φρούτα: όλος ο χώρος που χρειάζεστε για το φορτίο σας.

2012: Παρουσιάστηκε το Νέο Fiat Strada ως ο διάδοχος του μοντέλου που οδηγεί την αγορά των ελαφριών επαγγελματικών αυτοκινήτων στη Νότια Αμερική. Με πουλημένες όχι λιγότερες από 127.800 μονάδες σε όλο τον κόσμο, το 2011 το Strada αποδείχθηκε το δεύτερο πιο δημοφιλές μοντέλο επαγγελματικού Fiat μετά το Fiat Ducato.
Η γκάμα του Νέου Fiat Strada παρέχει 3 επίπεδα εξοπλισμού - Working, Trekking, Adventure - και 3 επιλογές αμαξώματος - Short Cab, Long Cab και Crew Cab – συνολικά για 6 εκδόσεις. Οι πιο σημαντικές νέες προσθήκες είναι οι διαμορφώσεις Crew Cabs των εκδόσεων Working και Adventure, ικανές να φιλοξενήσουν 4 άτομα με άνεση και με ικανότητα φόρτωσης έως και 650 Kg.